matkalla, tuoksut, yrityskuva

Chanelin sanoin

Reissussahan kuvattavaa riittää.

  
Nämä ikkunasomisteiden kuvat ovat St Tropézista, Chanelin liikkeen ikkunasta. Kolahti heti! Tämä on niin arvostettavasti sanottu.  

Loihan Coco Chanel arvostettavan hienon uran, ja sekä hän itse että hänen yrityksensä on todellinen huikea menestytarina.  Hienoa, että hyviä ja ajattomia perustaja, ikonin arvoon nousseen leidin lausahduksia nostetaan yrityskuvan tueksi, on ne sitten keksittyjä tai ei. Tarinat ovat iana tärkeitä.
 
Tuoksu on vahvasti vaikuttuva asia meille kaikille.
Hyvälle tuoksuva tila jää positiivisesti mieleen. Ilmastointiin leviäviä määriteltyjä tuoksuja on saatavissa hienoja kätevin ratkaisuin. Tuoksujen merkitys on onneksi ymmärretty. Mikään ei ole sattumaa, vaan tarkasti mietittyä brändäystä. Jenkit osaavat sen hyvin brändätessään nuorisomerkkejä.  
Mietitkö yritykseesi miltä yrityksesi voisi tuoksua? Se on yksi vahva osa yrityskuvaasi.Jos mietit, allekirjoittanutkin hoitaa sitäkin puolta yrityksille.
 Sitten vielä pilkkuviivoin kehystetty kevennys… 
Me naisethan uskomme kaiken mitä meidän nenän eteen on kirjoitettu. Eikös vaan ;)? 

Ihanaa kesäpäivää!  

Riitta

Sisustajana pidän siitä, että uskalletaan yhdistellä niin vanhaa kuin uutta ja eri budjettikentiltä. Hyvä perussisustus nojaa tiettyihin ajattomuuksiin, johon on helppo yhdistellä trendejä ja omia persoonallisia mieltymyksiä. Kodin sisustuksessa oleellisessa roolissa on asujan oma maku ja mielipide. Yrityksissä ratkaisevaa on yritysilme.

Väreillä ja kuoseilla pelaaminen on minun taitoani.

Rakastan aitoa oloa ja lämmintä viihtyisyyttä, taitavasti tehtyä tunnelmaa. Suunnittelijana tehtäväni on luoda kokonaisuus niin, että sisustus on mittasuhteiltaan ja yhdistelmiltään harmoninen. Kannattaa käyttää sisustussuunnittelijan alaan perehtymistä, yhteyksiä ja ammattitaitoa hyväksi. Niin sinä säästät.

Saatat myös pitää...