bongaukset, hyvä palvelu, yrityskuva

Hyvä palvelu erottuu

 Voi kuinka hyvä palvelu ilahduttaa. Ja on tärkeää.

Oletko kenties saanut joskus niin hyvää palvelua, että se saa hymyn huulillesi pitkäksikin aikaa? Itselleni kävi näin tänä kesänä ja tämä ilo on jaettava!

 Aivan upean ja iloisen osoituksen kauniista palvelusta sai aikaan Ruskossa sijaitseva Loviisan Aitta. 

Postipaketti ilahduttaa aina, etenkin kun se on yllätys.

***

Käydessäni kesällä Ruskon Loviisan Aitan myymälämiljöössä, otin kuvia liikkeestä tuotteista ja miljööstä.
Kysyn aina luvan kuvaamiseeni, kerron miksi kuvaan ja jätän  käyntikorttini. Myyjätyttöjen luvalla otin sitten kuvia pihalta ja ulkoa. Tänne pilkkuihinhan minä niitä kuvia sitten laitoin. 
***
Motiivini ja intoni kuvata vaatii aina kokonaisuuteen ihastumista, koko yrityskuvan kannalta. Silloin kun viestintä opastuksineen, henkilöstön käyttäytymisineen ja toimitilojen onnistumisineen kaikkineen ovat yhtä. Ai niin, soitimme matkalla sinne kysyäksemme aukioloaikoja. Jo puhelimessa meidät ohimatkaavat kulkijat toivotettiin hyvin aurinkoisesti tervetulleiksi. 





Loviisan Aitassa tuotteiden esillepano on jo niin huoliteltua, että kuvaaminen oli hyvin helppoa.

Visuaalisen kauneuden ja ihastelun lisäksi asiakkaiden kohtelu oli niin ystävällistä, että se kiinnitti varman huomion. Nuorten neitojen käytös ja palvelu(-asenne) oli kaikilla todella  kaunista. Ylistän heitä nyt, kyllä kyllä, mutta sen he kaikki varmasti ansaitsevatkin! Nämä nuoret neidit tiskin takana olivat suunnattoman hymyileviä ja ystävällisiä. Aitoja!
  
***
Kauniin eleen kruunasi puhdas yllätys, kun sain Loviisan Aitan omistajalta Helena Aholta yllättäen paketin. 

Tällaista yllätystä ei tee kuin sellainen yrittäjä, joka tekee työtään täydestä hyvästä sydämestään. Silloin kun palvelun toiminnan ydin on aitoa halua olla palvelualalla, saattaa vaivautua tällaiseen. Tämä on mahtava esimerkki kaikille niille, jotka eivät tällaiseen uskalla venyä. 
 Näinä vaikean talouden aikoina todellinen palveluasenne punnitaan

Pieni kaunis ele on suuri askel.    
***

Ei ihme, että Loviisan Aitta on valittu MAAILMAN PARHAAKSI sisustusliikkeeksi vuonna 2011. Sitäpä titteliä ei mikä tahansa liike nappaa! 
En tiedä, kuuluiko tuolloin palkinnon saamisen kriteereihin tämä palvelun osuus? Jos ei, niin hyvillä mielin voi sanoa, että tässä on yksi syy, joka lienee kuitenkin näkynyt ulkoisen visuaalisuuden ja esteettisyyden läpi.

***

Kaunis kiitos Loviisan Aitan Helena Aho ja Aitan tytöt:)! 
Toivon teille superisti onnea ja oikein valoisaa menestystä!

***
Ai, kiinnostuitko mitä paketissa oli…? Ihana kortti, kauniisti paketoitu muutama kiva tuote. Tämä ele oli suuri osoitus hyvästä palvelusta, ja erottuvuudesta. Tällaiset yrittäjät ovat voittajia, jotka uskaltavat erottua, kauniisti. 

 

Paketissa oli kaunis setti kaikkea pientä kivaa, mistä kuka tahansa nainen ilahtuu :). 

Riitta

Sisustajana pidän siitä, että uskalletaan yhdistellä niin vanhaa kuin uutta ja eri budjettikentiltä. Hyvä perussisustus nojaa tiettyihin ajattomuuksiin, johon on helppo yhdistellä trendejä ja omia persoonallisia mieltymyksiä. Kodin sisustuksessa oleellisessa roolissa on asujan oma maku ja mielipide. Yrityksissä ratkaisevaa on yritysilme.

Väreillä ja kuoseilla pelaaminen on minun taitoani.

Rakastan aitoa oloa ja lämmintä viihtyisyyttä, taitavasti tehtyä tunnelmaa. Suunnittelijana tehtäväni on luoda kokonaisuus niin, että sisustus on mittasuhteiltaan ja yhdistelmiltään harmoninen. Kannattaa käyttää sisustussuunnittelijan alaan perehtymistä, yhteyksiä ja ammattitaitoa hyväksi. Niin sinä säästät.

Saatat myös pitää...